Alla inlägg under mars 2010

Av Martina - 8 mars 2010 20:15

Jag har fått besked från jobbet som jag var på intervju för två gånger, jag fick inte det. men jag var med in i de sista, så skulle det dyka upp något jobb som skulle passa mig där igen ringer de mig. Men jag är glad ändå jag har ju extrajobbet genom leria. Just nu spelar det inte så stor roll vad jag jobbar med alla erfarenheter är goda:)


Sedan sist är bilen lagad och det blev nästan ett par tusen. Jag kunde tillslut jobba onsdag och torsdag. Jag är mycket tacksam för att det fanns någon som kunde laga den. På fredagen åkte jag upp med buss och med den erfarenheten kommer jag aldrig mer åka buss.


Jag fick tillbaka två prov förra veckan, de såg mycket bra ut. så hade jag ett prov, där jag funderar på att avsluta kursen helt, får se vad reslutatet säger i veckan. Förra veckan var riktigt tung, vinter har varit så lång nu och så grå att man blir helt trött. Men i helgen kom en vändning när solen började visa sig igen och nu börjar jag kunna se mot sommaren efter denna långa vinter. Man får mer energi och på mycket lång tid tog jag fram ritblocket igen.


  Detta är något som verkligen hör till våren/sommaren. just denna bilden är från sm i helsingborg 2008

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards