Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

ser framåt

Av Martina - 12 maj 2010 19:20

Kan berätta för dem som inte har sett mattias bil än att det blev en audi han köpte en vinröd A6, med samma motor som i min golf och vad det är för motor där får du komma fram till själv:) bilder på bilen finns i gislaved så kanske kommer ut i morgon om jag inte har fullt upp som vanligt. den första maj kom även capricen ut igen...det är en mäktig bil på 2,10m bred och mer än 5m lång...de vill säga tur jag inte får köra den, så jag slipper tanka:D tänkte hälsat på min häxa i dag, men hon tycker inte om dåligt väder så får bli en annan dag


På fredag ska jag på informationsmöte på bruket i hylte, jag ska jobba där en stor del av sommaren, så nu har jag hela sommaren räddad med matskolorna för 4h och underhållsmekaniker på bruket. kommer bli en rolig och härlig sommar. särskillt den 5 juli då jag och mattias har varit tillsammans i två år! Älskar dig, mattias:)


Men just nu är det inte lika glamoröst har två prov, en hemtenta, en redovisning och ett inlämningsarbete till nästa vecka. som vanligt har jag valt ett personligt men svårt ämne på inlämningsuppgiften.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 9 augusti 2010 20:57

Slutade på stora enso i fredags, adrig kul att sluta på ett jobb, men just detta jobbet kändes särskillt tråkigt eftersom jag har trivts så bra. Men det var bara ett tillfälligt jobb, så går mot nya utmaningar nu. Just för tillfället är jag led...

Av Martina - 8 april 2010 21:42

jag har haft påsklov denna veckan från komvux, men just när jag kan jobba som bäst, ringer de inte om något jobb. Jag vill väldigt gärna jobba och trivs jättebra.   Jag känner mig mest orolig över vad som kommer hända här framåt. Det är mycket so...

Av Martina - 8 mars 2010 20:15


Jag har fått besked från jobbet som jag var på intervju för två gånger, jag fick inte det. men jag var med in i de sista, så skulle det dyka upp något jobb som skulle passa mig där igen ringer de mig. Men jag är glad ändå jag har ju extrajobbet genom...

Av Martina - 22 februari 2010 12:49

Jag har inte kommit mycket längre än vad jag var i morse. Jag kom i väg, men när jag väl skulle bromsa tog inte bromsen. Så de blev varningsblikers i knappt 30km/h de metrarna bort till min svärmor. Jag är mycket tacksam för att jag har bilmekaniker ...

Av Martina - 22 februari 2010 06:15

god morgon.    jag sitter och väntar på att det ska bli lite ljust så att jag kan ta mig ner till Halmstad igen. De har kommit mycket snö, men i dag ska det komma ännu mer. De kanske verkar lite knas att vänta på att det ska bli ljust...men jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards