Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Martina - 15 februari 2010 20:37

Jag var på intervju nr 2 i dag för samma jobb... de gick rätt bra, så nu snart ska jag få ett besked. Men hum jag jobbar redan, jag jobbade fyra dagar förra veckan genom leria på ett ställe i kinnared. Det var kul men lite jobbigt...gå i skolan, hem och sova och iväg och jobba:S


Med lite tur har jag även haft otur, jag kan inte behålla garaget till min häxa och letar nu förbrilt efter ett garage till henne. Hör av er om ni vet nåt! Dessutom påstår CSN att de har betalt ut förmycket till mig så att jag ska betala tillbaka! De har betalt rätt men jag sökte fel eftersom skolan inte gav den information jag behövde.


Där mot fick jag en helt underbar alla hjärtans dag i går. Med tacos och sen chockladglass med jordgubbar och chockladsockerkaks hjärtan:) det var mattias som önskade. I present fick jag lite spa-grejor medan mattias fick en söt nalle och godis.


Dessutom är det bestämt nu att det kommer ta ett tag innan jag flyttar till mattias. Men vi siktar på nästa år nu.


  Någon som har ett garage ledigt?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards