Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Martina - 9 augusti 2010 20:57

Slutade på stora enso i fredags, adrig kul att sluta på ett jobb, men just detta jobbet kändes särskillt tråkigt eftersom jag har trivts så bra. Men det var bara ett tillfälligt jobb, så går mot nya utmaningar nu.


Just för tillfället är jag ledig till jag vet mer om skolan och jobb. ska in till komvux för att registrera mig i morgon, för min sista termin. Till vintern är jag klar med engeskan som då har tagit fyra terminer att läsa upp. Det har varit hittills tre nyttiga terminer där jag har lärt att leva på en mycket begränsad budget  och fått hjälp att förbättra min läs och skivkunnighet (dyslexi) som har stått i vägen för min skolgång.


Man tror och hoppas på framtiden nu, men såklart känns det lika tungt som alla andra gånger jag har fått ofrivillg ledighet och alla andra har fullt upp med sitt och hinner inte bidra till att göra den här tiden rolig(?)


Hur som hälst jag ska vara lycklig som har haft jobb ett tag, alltid en början:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards