Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Martina - 9 januari 2010 11:56

Jag och min pojkvän firade vår ett och ett halvt års dag den femte. Han gjorde lite mat, tittade på film och vi var på refreshment. Vi var de enda i 20års åldern, resten var i våra föräldrars ålder eller som deras föräldrar:) Men de var väldigt roligt, vi dansade till och med, fyra danser sen var vi lite yra...av snurrarna och inget annat.


De snöade ganska mycket den kvällen, en vän till oss som skulle köra oss till parken kunde inte komma ut med bilen, så det blev taxi istället...på ditvägen...på hemvägen gick det inte ens att få tag på en taxi, så fick gå i nästan en halvmeter snö och -11 grader kallt. Jag ville ha en oförglömlig kväll och de fick jag:)


Igår fick jag ett samtal från ett jobb jag sökt, på torsdag ska jag på intervju!!! Är jätteglad över att i alla fall kommit så långt. Jag har inte kommit in på alla kurserna i skolan, så jag hoppas att de ska lösa sig på något sätt. Börjar skolan på måndag, så fortsättning följer de närmsta dagarna..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards