Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Martina - 10 januari 2010 13:30

Vi var hos vänner igår som fått barn för ett tag sen. Deras lilla flicka är så söt. Jag själv vill inte ha några egna förän om lång tid, men kan tycka att andras barn är söta. Jag fick hålla den lilla, som i sina stunder protesterade ljudligt...med lite hjälp så somnade hon i mitt knä, hur gulligt är inte de! och jag blir så klart jätte stolt över att jag lyckades få henne att sova:) Jag som bara hållt en bebis innan...för kanske två tre år sen.


Som sagt kommer det dröja innan jag själv skaffar några barn, våra katter ställer till tillräkligt mycket jobb. De är ingen hejd på vad de hittar på, förra året klättrade i gardinerna så hela gardinstången trillade ner! händer även att de leker med allt som riåkar vara i vägen...glasögon till exempel. Tror ni förstår vilket jobb vi har utan barn:P Men det är väldigt roligt att få vara helg-matte åt dem, men kan få många goa skratt:) som när jag tog två av dem brutit sig in i min gardrob eller när vår lilla spatserade i badkaret:)


  Tjuvar i gardroben

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards